اطلاعات ضروری ترکیه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پایتخت کشور ترکیه آنکارا می باشد و مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند و مسلمان هستند. مسافران تور ترکیه 94  بدانند که واحد پول این کشور لیر است و اگر به دنبال مناطق توریستی این کشور هستند بدانند که شهرهای توریستی ترکیه آنتالیا , استانبول , کوش آداسی , مارماریس و بدروم هستند. فاصله تهران ترکیه حدود 3 ساعت است و همچنین آنتالیا و استانبول یک ساعت و نیم با تهران اختلاف ساعت دارند.(1:30 عقب تر هستند.)

 

تور ترکیه شهر بدروم

 

تور ترکیه شهر مارماریس

 

مسافران عزیز تور ترکیه اردیبهشت 94  بدانند که آب لوله کشی این کشور به هیچ وجه قابل شرب نمی باشد و باید از آب معدنی استفاده کنند. کد تلفن آنتالیا 0090 242 و کد تلفن استانبول 0090 212 می باشد. در نهایت شاید مسافران خوش خوراک تور ترکیه خرداد 94  بخواهند که غذاهای مخصوص ترکیه را بچشند پس بهتر است که غذاهای مخصوص این کشور را بدانند: دونر کباب با پیته , مانتی , باقلوا , نان سیمیت , پلوی علی باش , پلوی قالبی توپ , بوقلمون گردویی , پیتزای قالبی , کباب خمیر دار , بورک ران مرغ , دلمه مرغ , کیشکه و... .

 

تور ترکیه بورک ران مرغ

 

تور ترکیه کباب دونر

 

همچنین لذیذترین و کامل ترین صبحانه زندگی خود را می توانید در ترکیه نوش جان کنید. در مناطق محلی ترکیه شما می توانید یک صبحانه کامل را نوش جان کنید و لذت ببرید. صبحانه ترکیه شامل نان تازه , پنیر , خامه , چای ترک , گوجه , خیار , فلفل , زیتون , گوزلمه می باشد. مسافران عزیز تور ترکیه بهار 94 با میل کردن چنین صبحانه ای لذت کامل را از سفر خود خواهند برد.

 

تور ترکیه میز صبحانه کامل

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعات ضروری ترکیه,درباره ترکیه, دانستنی های ترکیه , غذاهای ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 14 ارديبهشت 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی